10 Ara 2020

Ilıca Şelalesi

Merhaba değerli okurlarım,

Bugün sizlere Kastamonu’da bulunan bir doğa harikası yerden bahsedeceğim.

Yanlış duymadınız değerli okurlarım, sizlere ılıca şelalesinden bahsedeceğim, biz ılıca şelalesi 2020 Kasım ayında gittik buraya kızımız Ahsen Eceyi de götürmek isterdik ama ne yazık ki havalar soğudu için kızımızı riske atmak istemedik, ılıca şelalesin de 2 günlük Kamp yapmayı çok isterdik ama kızımızı da özlediğimiz için 1 gece konaklayacağız. Cumartesi sabah yola çıkmak için cumadan tüm kamp ekipmanlarını arabaya yükledim ve cumartesi sabah saat: 9.00’da yola çıktık önceden planlanmış olduğumuz ve en hızlı güzergah dan gitme kararı aldık Anadolu Otoyolu O-4/E89 üzerinden giderek Ankara Karabük Yolu /D755 yönünde devam ederek tabelalar yardımı ile 285 kilometre, 3 saat 30 dakikalık yorucu yolculuktan sonra ılıca şelalesine vardık ancak burada kamp kurma imkanınız var ama yer kısıtlı şelalenin önünde de kamp kurabilirsiniz ama biz buraya gezmek için geldik önceden rezervasyon ettiğimiz, park ılıca otelde asıl kamp yapacağımız yer. Biz ilk önce ılıca şelalesi ve konaklayacağımız yerin mesafesini öğrenmek istedik, yürüyüş mesafesi ile 550 metre sonra doğa harikası yere ulaşıyorsunuz.

Değerli okurlarım, önceden dediğim gibi Park ılıca otelde 1 gecelik konaklamamızı gerçekleştirmek için; kişi başı ödediğimiz 50 TL’lik tutarı ödedikten sonra tüm kamp ekipmanlarımı çadır kuracağımız yere getirdim, yer dediğime bakmayın dümdüz alan ve yeşil tabii sonbaharın izlerini her yerde görmek mümkün birde bu otelde konaklamak için bungalov evlerde var ama biz kampçı bireyleriz macerayı severiz neyse gelelim çadırı kurduktan sonra, saat:14.00’dü geç olmadan ılıca şelalesi ve horma kanyonunu gezelim kararını vermiştik 7 dakika yürüdükten sonra ılıca şelalesine geliyorsunuz giriş ücreti: 6 TL öğrenci için ise: 3 TL,

Ilıca şelalesi, güzel ama burayı güzel kılan horma kanyonu! Ilıca şelalesini çıktıktan sonra kanyon sağ tarafında kalıyor 4 kilometrelik harika bir kanyon sizi bekliyor. Buranın yapımında kimler çalıştıysa hepsi de alkışı hakkediyorlar.

Değerli okurlarım, gezimizi tamamladıktan sonra Kamp alanımıza gittik akşam yemeği için hazırlıklara koyulduk kaldığımız yerin etrafı güvenli aklınız kalmasın, işletme sahibi; Suat bey çok nazik biri, bize sürekli gelerek bir ihtiyacınız var mı diye sordu ona buradan teşekkürlerimizi borç biliriz.

Park ılıca, bungalov evleri 4 ve 5 yataklı seçeneklerini sizlere sunuyor evlerin konumlanması tam kartpostallık bir görüntüsü var işletme sahibi, Suat bey sağ olsun çay ikramını eksik etmiyor gerçekten düzgün dürüst bir işletme. Pandemi ( salgın ) döneminde yemek servisi vermiyorlar ama Suat bey ile yapmış olduğum sohbetimde “2021 yılında bungalov evlere ekleme yapacağını ve daha iyi olanaklar sunacağını” dile getirdi umarım turizm için hayırlı bir adım atmış olur.

Değerli okurlarım, Kasım ayında burada çadır kampı yapmak isteyenler buraya gelirken lütfen gece üşümemeniz için kalın giysiler ve uyku tulumlarınızı getirin ama uyku tulumlarınız yoksa kesin yorgan getirin burası gece çok soğuk oluyor. Bizim çadır içi ısıtıcısız olduğu için şanslıydık bir dahaki sefere kızımız Ahsen Eceyi de buraya getirmek istiyoruz, herkesin bu doğa harikası yeri görmesini canı gönülden istiyoruz.

Sözlerime; “Doğada kal Türkiye” diyerek sizlerden ayrılıyorum.

Ilıca Şelalesi'nde Ne Yapılır?

• Kamp, doğa yürüyüşü, fotoğraf çekilebilir, piknik yapılabilir.

Ilıca Şelalesi'ne Ulaşım?

• Ankara'dan gelecek misafirler için; Anadolu Otoyolu O-4/E89 üzerinden giderek Ankara Karabük Yolu /D755 yönünde devam ederek tabelalar yardımı ile şelaleye ulaşılabilir.
RNA GEZGİNLER

Ben Refik Saygın ÇINAR Merhaba, YouTube de kanalım var 16 aylık kızım Ahsen Ece'nin neşeli, sevimli, komik, munzur, haylaz, eğlenceli, komedi anlarını kameraya alıyorum ve eşim ile Çadır kamp, piknik, mangal, ev yemekleri yapıyoruz ve kamp malzemelerini tanıtacağım eşim, kızım ile geziler düzenleyerek kanalımın paylaşımını sizlere sunuyorum.