12 Kas 2019

Prag'da 3 Gün ve Fotojenik Rotalar - VLOG

Çek Cumhuriyeti - Prag

Merhaba değerli okurlarım,

Bu yazımda sizlere  prag da geçirdiğim o muhteşem 3 günü anlatmayı çok istiyorum biz praga direk Ankara İstanbul aktarmalı uçağımız la vardık çok heyecanlıydık yurtdışı bizim için ilk maceramızdı ilk pasaport sırasında başlamıştı korkmuştuk ne diyeceğiz bizi ülkelerine alacaklar mi alamayacaklar mi diye en sonunda ülkeye giriş yaptık İlk işimiz cebimizde bulunan Euro yu bozdurmaktı ve orada bozdurduk oradan otobüs e bindik hemen önceden ayırttığımız otelimize gittik azıcık otelde dinlendikten sonra önceden hazırlanmış olduğum gezi rehberim ile yola çıktık bu gezi rehberine Çek Cumhuriyeti Prag Bu rehberden ayrıntılı inceleyebilirsiniz.

Sonra kendi yaptığım plana göre 3 gün boyunca Çek Cumhuriyeti nin başkenti prag da güzel günler geçirdik ama arkadaşlar şunu diyeyim yerli halkını görmek zor hep Koreli, Çinli, yunan ve Ermeni halkı çoğunlukta sehiri gezerken şehirde ağır bir ter kokusu var arkadaşlar sanırım turistler çok domuz eti yiyorlar ve ter yoluyla çıkıyor bu koku o da iğrenç bir hava katıyor sokak aralarında domuz pişirenler çok var en çok Eskişehir meydanında ama gotik mimari yapısı bizi çok büyüledi imkanı olan herkesin görmesini isterim. Prag tam masallar şehri de bulunan videom da izleyebilir ve yukarda paylaşmış olduğum linkten gezi rehberini inceleyebilirsiniz umarım size güzel vakit geçirmişimdir sağlıcakla kalın bir dahaki yazımda görüşürüz " Doğada kal Türkiye" diyerek sözlerime son veriyorum.

Czech Republic - Prague

Hello dear readers,

In this article, I would like to tell you about the three wonderful days I had in Prague. We arrived directly on our Ankara Istanbul flight. We were very excited. The first adventure abroad started for us. We were afraid that we had started in the first passport. We finally entered the country to see if they could take us back to their country. The first thing we did was to change the Euro in our pocket and we had to take the bus from there. We went to the hotel after a few moments of rest, and we set out with my travel guide, which I had prepared previously. You can review this tour guide in detail.

Then, according to my plan, we had a good day in Prague, the capital of the Czech Republic, but let's say that it's hard to see the indigenous people. While the majority of the people of Korea, Chinese, Greek and Armenian are traveling around the city, there is a heavy sweat in the city. I think the tourists eat a lot of pork and sweat. That smell adds a lot to the pork between the streets, but the pigs, we are the most. i want anyone who has the opportunity to see. You can also watch my video on YouTube, the city of Prague full fairy tales, and you can review the tour guide from the link I shared above. I hope I had a good time for you. I will see you in good health and the next time I write in thick, I will end my words saying, "Stay in nature, Turkey."

RNA GEZGİNLER

Ben Refik Saygın ÇINAR Merhaba, YouTube de kanalım var 16 aylık kızım Ahsen Ece'nin neşeli, sevimli, komik, munzur, haylaz, eğlenceli, komedi anlarını kameraya alıyorum ve eşim ile Çadır kamp, piknik, mangal, ev yemekleri yapıyoruz ve kamp malzemelerini tanıtacağım eşim, kızım ile geziler düzenleyerek kanalımın paylaşımını sizlere sunuyorum.