12 Kas 2019

Kapadokya | Nevşehir

Merhaba Değerli okurlarım,

Sizlere bugün bu yazımda eşim, Nilsu ve minik kızımız anne karnında 5 aylıkken yaptığımız gezimizi anlatacağım.

Kapadokya'ya otoyol üzerinden kendi aracımız ile gittik Ankara da yaşıyoruz bizim geçtiğimiz yerler; şerefeli Koçhisar yolu üzerinden gittik yolumuzun üstünde tuz gölü de vardı uğramadan yapamadı, biz gezmeyi çok seviyoruz çünkü gezdikçe mutlu oluyoruz.

Tuz gölünü gördükten sonra bismillah diyerek istikamet Nevşehir dedik biz Uçhisar da kaldık önceden ayırttığımız otelde konakladık otel sahibi çok yardımcı oldu çok ilgilendi biz otelde hiç dönelmedik gezimiz 2 gece konaklamalı bir program yapmıştım. Zaten gezmek için ideal 3 gün her yerini karış karış gezdik Çanakçılardan kendimize kahve fincanı takımı aldık hâlen kullanıyoruz.

Değerli okurlarım rüzgar erozyonu ile oluşan bu tarihî yapıtlar öyle bir güzel ki anlatmaya dilim varmıyor her yer kartpostallık her yerde resim çekilebilir siniz her bir yeri fotoğraflık sabah saat 6 gibi balon turları oluyor şehirde çok güzel bir görüntü şöleni oluyor.

Et yemekleri ile ünlü olan Ürgüp de testi kebabını tatmadan gelmeyin süper ötesi dostlarım.

Bir başka yazımda ise Ihlara vadisini sizlere anlatacağım. Sizleri heyecanlandırdım umarım. YouTube de bulunan videom da ayrıntılı videoları izleyebilirsiniz son olarak " Doğada kal Türkiye" diyerek sizlerin o değerli zamanınızı çaldım bir başka yazımda görüşmek üzere doğa kalın dostlarım...

Cappadocia | Nevsehir

Hello Dear Readers,

I'm going to tell you about my wife, Nilsu, and our little girl, who I did this day when we were five months old in the womb.

We went to Cappadocia on the highway with our own vehicle. We live in Ankara, where we live. We went on the road to Koçhisar with honor, and there was a salt lake on our way, and he couldn't do it without stopping by. We love to travel because we are happy as we travel.

After seeing the salt lake, we said "bismillah" and said "Nevşehir". We stayed at the Uçhisar. We stayed at the hotel we had reserved before. The hotel owner was very helpful. He was very interested. We didn't return to the hotel and we had a two-night stay program. The ideal three days to visit, we traveled all over the place. We bought coffee cups from the dealers and still use them.

Dear Readers, these historical works of wind erosion are so beautiful that I can't stop telling them. You can take pictures everywhere. Photographs are everywhere. There are balloon tours around 6:00 a.m., and there is a very beautiful visual feast in the city.

Known for its meat dishes, don't come without tasting the test kebab, my superheroes.

In another article, I will tell you about the Valley of Ihlara. I hope I got you excited. You can watch detailed videos on my YouTube video. Finally, I stole your valuable time by saying, "Stay in nature, Turkey," and see you in another article.

Ben Refik Saygın ÇINAR Merhaba, YouTube de kanalım var 16 aylık kızım Ahsen Ece'nin neşeli, sevimli, komik, munzur, haylaz, eğlenceli, komedi anlarını kameraya alıyorum ve eşim ile Çadır kamp, piknik, mangal, ev yemekleri yapıyoruz ve kamp malzemelerini tanıtacağım eşim, kızım ile geziler düzenleyerek kanalımın paylaşımını sizlere sunuyorum.